10.6.12

rUmah sewa ku...

assalamualaikum.. da lama aku rasa tak update blog ni.. rindu rasanya...
aku nak cerita la... aku baru jenw balik ke u a.ka.a universiti aku kat melaka... nak dijadikan cerita la an... aku balik ke u lebh awal daripd yg sepatutnya... tujuan nyew aku ingat dpt stay kat kolej la kan.. memandang aku kan da kuar dari perstuan n da masok taon terakhir aku.. kemungkinan aku tok dapt kolej adalah 0.01 adalah sgt tinggi...

i thougt my frenz in the same club will help me but everybody seem hesitate to help me, they also give such an accuse.. i dont want to blame them fully, but i feel really disappointed.. totally disappointed... so with an advice from my best friend here.. i decide to move to my rent...

sedih tu memang sedih tp aku rasa ni mungkin adalah hikmah utk aku tdk terlalu bergantung dengan mereka... kan... i need to be more and mmorrrrrreeeeeeee positive.. it really pain  in  butt if always negative toward other people....

No comments: