30.1.11

Cuti da BerMUla..... cong xi FA CAi

yyeeyeee....cuti da bermula.. tpi assignment byak.. cuma aku jew yag x reti nak wat kejea... pmalas gila bila da duduk kat rumah...
Bila fikir blik.. aku sbnarnya rasa mnyesal gila minta pn. emma tok ajar aq tpi... in the same time aku rasa lega abis sebab aku da laksanakn ape yag hati aku rasa... aku nak berbaik dengan diaorg.. i mean my senior but they made not to respect them, they always demand something yg mengarut... aku sbnarnya x leh nk hilangkn perasaan aku kat diorg.. aku bnci gila bila diorg kutuk each other.. i hate that. but i the same time i also follow their convorsetion... sometime aq rasa  mcam aku la batu api.. sebab aku nak tergolong dalm golongn merka.. but this not fun at all. bla kutuk-mengutuk blaku... tu la yg pling x best skali...  aku rasa mlas sgt... aku rasa mcm x nk wat apew2.. bila difikirkan blek .. aku manew wat papew  masew kat umah nie.. ihihihih
kekadng bnci betul bila camni..... rasa diri ni tak berguna sagt.. rasa sgt mals.

No comments: