4.2.11

arghh,,.... cELaru nya..

salam... lama aku x tulis kan dalm nie kan..  bile dok umah ni la jdik ye.. . rasa malas nak buat suma benda kan..
pastu aku da rasa pening ngan suma assignment yg x siap agy n eco aq x bca agy coz nk berhadpn ngan pn emma.. ooh shit ar.. x taw kenpa aku mnx dia tlg aq ajarkn.. mayb aku nk jdik orgnya.. jdik org yg merpatkn hubungn diantara jnior n snior....  duit x msuk agy lak.. byak aq rasa nak beli skang ni.. aku nak beli external.. nk masukkn movie yg aku adew.. nak kumpul citer anime n korea n jepun gak.. ee best nya ..
pastu bila bila fikirkn dinner...... arghh sakit kpala.. nk carik bju agy. akseseori pastu kasut beg la..  argh peningnya.. mak adew suro pakai jew jubah pastu pkai extra akseseori cntik ar.. aku sbnar nyew stuju ngan x setuju jew koz aku teringin nk pakai dress but in the same time aku x dew duit.. n aku bukan nyew reti nak bergaya cam alin or adah..  aku cam biasa jew.. sometime i look feminin n sometime i look boyish bak kate pn . emma.. ckap psal dia wat aku rasa berdebar2.. nak wat camne... kitaowgn mmng takot.. walupun nk hormat.. but depa slalu wat ssuatu yg x dijangka.. boring... annoying.. and anything...  smbg blek apew yg aku nak bli.. aku nk beli komik novel... n mcam2 agy.. aku nk gie jumpa doktor gigi nk chek n betulkan gigi aku..  yg slalu skit jew... ckap sal novel komik n anime,

argh man,,, aku x taw knpa aku rasa mcm nafsu aku membuak2.. aku slalu nk tgk org kissing an do it something more.. tnpa ku sdri aku dah mndekati zina kan... tpi x taw knape aku msih teringin kannya walaupun aku taw apew maknanya tu

No comments: