31.7.11

huhh.....

ni sambungan daripada bila 4lee cakap nak jumpa parents aku....

Nope2.. baeik jangn.. ialah lah kan.. aku pun tak berapa pasti akan suma ni. tapi aq wat taw la cuma dia cakap dia akan bagi aku masa... aku tersenyum n aku tanya dia muka aku merah lagi kew...  dia tersenyum dan mengangguk... aku trus nk ilangkan tpi rasa nye makin lama makin merah adew la... pastu aq tros gi at afa... aq cter la... aq betui2 x sangka... really never ever ever n ever i had in my mind even cross in mind never ever... that he will like me and propose to became his lover.. aq x rasa aku layak dgan dia.. dia hensem, tinggi, putih lagi tu, pandai n bersetyle la gak.. tpi nape dia nak pilih aku sebgi kekasihnya aa.. kenapa erk... that still wandering in my mind... does he really don't mind about my appearance. i dont think i'm stylish.. aku rasa kekadang aku ni selebet

No comments: