29.7.11

smbngnan CerIta yG mnGeJutKan buT MengGEmbiRaKan...

aq smbng er dari post yg lepas...

naek jew markas tok pt aka kmas markas... aq rasa dbar giler.. sbolm aq gi markas aq buat la sesi luahan hati bersama ngan afa.. hihih (afa kan da expert sal FIL with senior nie) afa kan mmng da taw aq mmng da ade feelinng sikit kat 4lee tpi x cross in mind la kan yg dia akan perasan kan aku... aku rasa berdebar2 gilar... afa kata muka da merah abis da... nk wat camne.. bila yg laen ungkit jew pasal dia aq otomatik muka jdik merah smacam... segan la kan... ni first time orng yang aku suka perasan akan aku.... n dia suka at aku.... smpai kat markas aku rasa berdbar gile tpi in the same time i want to meet him as soon as possible, i want to clear it out. i want to ask why he sent an massage like that... i really want to know... tpi bila aku tgk dia x dew aq rilek sikit tpi hati aku rasa sedih kowt sebab x dpt jumpa dia terus....   aku masuk la kat bilik tv pastu kuar  jew aku trsrmpak dengn dia kat luar bilik tv.. aku pndg dia smbil trsyum tpi x dpt nk pndang tpt ke mata la kan... aq jdik segan gila afa leh lak dia masok air at situ.. 4le dengan pakai baju yg agk besar ngan dia.. so sweet comey la... tpi yg pastinya aku rasa segan gile... pastu aku gi la belakng semata-mata nk tgk dia.. pastu wat x taw jew .... n then bila nmpk dia at luar aku though for a minute n ajak afa tgk skuad aku yg laen wat lubang at luar markas.... dia dok hujung afa dok di antara aku ngan yg laen... skuad aku si migo 2 dia kata nk ckap ngan afa tpi aku taw dari dia trsengih bagai aku taw dia saje je nak bagi aku diri sblah 4lee... aku rasa da tk tahan camtu aku ajak la afa mmasok dalam nk tgk ape yg leh wat... masa tu pulak manju ngah masak buah sukun... aku masuk pejabat bukak la fb.. biasa la kan tu... pastu si koperal minta kau tanyakn afa mana dia nya pendrive, si koperal nak pnjam.. aku tros gerak ar.. pastu aku berhenti at dpn stor dpan coz dia ada at dpan aku dia nk suap aku.. yg laen defenitely la kan tersengih n ketawa jew smacam... eeee ya allah rassa masa tu macam nak je hempuk sekor-sekor... dia lak wat hal nk suap2.. aku yg mmng x makan sukun tros tolak tgn dia n kata orng x suka2... dia cam mrajok tpi aku tros x peduli.... kat luar lak stap n intan n tn syuq mula wat plan yg aku pasti arghh... ntah nak di jadikan citer utamanya.. stap suro aku dok sbelh dia tpi aq x nak, dia pown ngan slmbanya pnggil aku hon la... suro dok sblah dia.. aku bgi la alasn abg pasng khemah tu nak air... bgi je air kat abg 2... stap suruh aku dok sblah dia... aku yg pasti nya da pakai blusher smlu jadi rasa nye..... stap mula kan mukadimah dia dengan ktakan... cuba ko tgk tn 4lee ni hensem x.. lgi ensem dari shah bf nye afa... afa  yg masa tu dok blakng aku cuma trsngih aje.. smpat agy stap kata si shah tu hitam... n tn 4lee ni putih...aku mmng aku akui dia mmng hensem n putih lagi la kan.... stap ngan selamba je kata.. kita orng ni (stap n tn syuq) ni cuma jadi planner je tok mndrikan masjid... orng tu la yg perlu amek action.. aku trprasan la  gak dia nmpak sgan bila stap cakap camtu n aku yg mmng x leh nak dengr orng cakap camtu rasa mcam udng terbakar da... da lama dorang provok la ape la kan... dia tros kata nnt i ckpt private ngan u ok... ak sbnarnya nak ketawa bila dia i u kan dengn aku tpi aku senyum jew smbil tersngih agy.. stap teros bgn n halau sape je yg at situ.... tn syuq daripd dduk dia tros baring at kerusi... 4lee aku tgk glabh ar gak,, comey kan... dia ckap at stap bukan sekung... aq tgk da jdik camtu aq tros ajak dia at luar without thinking a moment... 'jom kuar ckap kat luar' 'luar skunk' ' ahah jom' jom... slng seli dengan aku yg mulakan..saat kita orng bangun jew... tn syuq tros ketawa skan aku ape lagi rasaa betui2 cam udng hangus... aku ajak dia kat tmpt yg mnghd kolej TM... aku tros trdduk at situ.. dia berdiri at depan aku.... dia tanya aku ok x... aku kata ok la kan... aku pndng  at markas aq tgk siap ada orng tngkap gambar la.. aku da alahai asal la downg nie...
dia ckap at aku nape x wat dono jew aku pe lagi jwp la balek.. kalo leh nak wat dono da wat da tpi muka ni innocent sgt bru usik sikit da mcam udng ter abakar...  ak mndongak pandang dia... aku x taw nk bahsakn dia ape.. aku cuma cakap dok ar pnat ar dongankk... lupe nak ckp si 4lee ni mmng puth n lampai but kurus...
dia tros dok at sblah aku n tros tanye u ok x.. aq cuma mngaanguk jew la kan... tgh segan abis nie... dia tnya u x suka kew.. aku jwp la x de la... dia tnye agy aku ada someone yg aku suka x.. aku tros gelengkan kepala.. n than dia cakp at ku ayt keramt.. yg aku x penah aku akan dengr tok masa trdekat ni... hihihih
' kalau cam tu u sanggup x terima i'  yg pastinya nyew aku clueless n speechless bila dia ckap camtu.. mau x nyew orng yg aku suka skunk ngah minta aku jdik milik dia... hihihih  aku nk cakp tpi bagai trbelit lidah jadinya.... aku cakap yg aku suka tpi aku x pasti tu cinta @ sayang.. blom smpt n cakp ayt stros nyew ade mesej msok... si afa ni bgi mcj dia kata dia ajak kapelkn trima jew la.. aq da jdik blusing balek... aku nk smbg ayt yg tdik aku x pasti dengan nyew aku x taw nk bahasakn dia ape.. mmangdngkn dia kan aku nyew senior...  aku tergagap.. n then aku tanya laen.. aku tanya knap suka aku... dia kata ape aku x dengar sagt koz tgh blur n blush but aku dngr sikit lak kan.. dia kata some special to him.. that some is delicate n bla bla n aku x ingat ape dia kata.. n he say that all kind that he see inside me... aku terkedu... huhu... n dia pown aku tgk cam susah gila nk ckap... n dia cakap... n i like girl with blushing... pergh mmng aku cakap la kan.. muka aku mmng merah gila babeng.. dia tanya aku nyew jawapn .. aku cakp bgi masa but aku x taw bile... dia tros bngn... dia diri at dpan aq lek.. aq tanya agy  muka aq mrah agy x.. dia annguk smbil tersngih... mmng aq prasan la kan dak2 at mrkas asyik ygk at aq jew... dia ckap i bgi masa smpi abis blaja or abis degree n say will meet my parent... aq say nope2 lajunye.... mana x nyew ni pown x pasti....

n smbngan tok waktu malm nyew nnt la erk... nak siap dew training....

No comments: