27.12.11

mAaFkan Ku SaHaBAt...


this is one of my work that i write.. enjoy it...


maafkan ku sahabat
maafkan aku kerna tidak mampu untuk 
menjadi sahabat terbaik  buat dirimu,
maafkan aku kerna kau bukan lah yang 
sehabat yang terbaik buat diriku.
maafkan aku sahabat,
kerna tidak dapat berada di sisi mu selalu,
Maafkan aku sahabatm
kerna aku tidak mengambil tahu tentang dirimu,
tidak mengetahui sesuatu tentangmu,
maafkan aku sahabat, 
kerana aku sering  mementingkan diri sendiri,
jika perilaku ku menyinggung perasaanmu,
Maafkan aku sahabat...
aku sanggup menjadi pendengar buat dirimu,
aku sanggup menjadi peneman saat kau perlukan,
aku sanggup beri pertolongan saat kau inginkan...
maafkan aku dan terimakan buat dirimu kerna menjadi sahabatku..  *_*



friend, thank you and sorry
thank you for been my friend,
sorry for been selfish,
cause not knowing you really are...

No comments: