27.12.11

MaHu taPi MaLaS....

selalu tak korang semua rasa seperti yang aku katakan.. 
kita nakkan sesuatu tapi malas sebabkan sesuatu yang bakal menjadi penghalang untuk dapatkan apa yang kita mahukan.... atau kita tiba-tiba kita rasa ragu dengan apa yang kita nakkan...
SELALU X???

kalau korang ada rasa MAHU TAPI MALAS atau keadaan yang sewaktu dengannya share la kat blog aku yang serba kekurangan ni....


contoh keadaan yang berlaku kat diri aku.... macam blog ni, mula-mula aku rasa aku bersamangat nak update blog nie selalu tapi datang pula halangan..

first, aku sendiri rasa blog aku ni tak menarik, aku nak buat blog nie menarik tapi aku tak reti...
nak minta tolong orang lain pula aku rasa segan sebab aku ni jenis yang memang  tak tahu nak minta tolong sesuatu kalau aku tak tahu kalo sesorang tu pandai...

second, aku tak tahu nak tulis apa dekat blog ni untuk tarik perhatian korang semua, bloggers..... aku takut apa yang aku tulis bakal membosankan sebab kat dekat realiti pun aku tak pandai.. hhuhhuhu

TAPI, sekarang aku da perlahan-perlahan untuk yakinkan diri aku untuk update blog nie selalu...
untuk halangan yang pertama, aku minta pertolongan mak cik aku a.k.a qesahqaseh.. yang sememangnya belajar dalam bahagian IT... untuk yang  kedua... aku rasa aku akan cuba untuk tulis apa saja yang aku rasa kat dalam fikiran aku... hiihihihi 

support usaha aku erk.... n aku akan sokong korang gak... hihihiihiihi  ^_^

No comments: